torsdag, juli 28, 2005

Dagens ämne: URIN! Att tvätta någon annans kläder. Kanske någon som har kissat ner sig. Tänkte på idag när jag plockade in kläder i tvättmaskinen, att andras kiss luktar så himla olikt mitt eget. Tänk att stoppa ner näsan i en påse och en doftvägg slås mot dig, du nästan tappar andan. Det hjälper inte att hålla andan, det tränger upp ändå och gör dig tårögd. Surt. Undra om det är för att man är van vid sitt eget eller för att det helt enkelt är olika. Under dagen har jag kommit fram till att det förmodligen beror på både och. Jag vet vad mitt kiss luktar, det beror helt på vad jag har druckit, efter en lång dag på jobbet så luktar det kaffesump t.ex. Jag har nog en känslig näsa, men jag kan lukta på ett par underbyxor och sedan säga vems det är! Kanske något att ta upp vid nästa lönesamtal!

BlogRankers.com Bloggtoppen.se free web stats