söndag, januari 29, 2006

Har nu avslutat min antibiotikakur.. bara att hålla tummarna för att bakterierna är borta!
Ska gå en sväng förbi skolan i morgon och uppdatera mig lite. Lämna in lite uppgifter och förmodligen få med mig en ny bunt.. ;)

Ska bli konstigt att komma tillbaka till jobbet, har inte varit där på jättelänge känns det som. Visserligen är det en vecka kvar innan min nästa schemalagda tid är så jag har lite tid till att vila upp mig på.

Har läst en väldigt givande bok om grupprocesser och gruppdynamik som heter
"De 11 sammansvurna" av Marianne & Ann Fredriksson. Hur mycket användbart som helst i den. Känns nästan som klippt och skuren från de arbetsplatser jag varit på. Intressant och den rekommenderas starkt. Jag kan helt plötsligt förstå hur olika situationer uppstår.

BlogRankers.com Bloggtoppen.se free web stats