lördag, januari 21, 2006

Låg på soffan förut och läste, hörde ett ljud som jag inte kunde lokalisera. Låg alldeles tyst för att försöka utreda vart det kom i från.
Sen slog det mig vad det var. Mina lungor. De bubblar fastän att jag håller andan. För tillfället har jag god lust att hosta för kung och fosterland för att kunna hosta upp det som finns där. Men det är torrt!

Jag ska snart ut på praktik igen, hoppas hoppas att jag hinner bli frisk!

Ringde till jobbet igår, hörde alla ljud i bakgrunden, de ljud som är så välbekanta.
Skulle egentligen ha jobbat helgen. Får väl se detta som lite extra semester, isolerad i mitt hem ;)

2 Comments:

At 12:11 fm, Anonymous Anonym said...

Skickar bara en "PIGGA PÅ DIG"- hälsning...
Sköt om DIG!!!

 
At 9:52 fm, Blogger Vårdbiträdet said...

tack! Börjar bli tröttsamt att vara hemma just nu. Har inte lämnat hemmet på över en vecka. Längtar ut i verkligheten :)

 

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se free web stats