fredag, augusti 12, 2005

Semester. Inte en tanke på jobbet, ingen har ringt, skönt! Spenderade säkert en timme igår, efter några öl, att prata om mitt jobb och mina arbetskamrater. Vilka nötter det finns. Man skulle kunna skriva en bok om att alla puckon som inte får nåt annat jobb än i kommunen & där blir dom kvar. För har du en gång väl fått en anställning där, så blir du bara omplacerad om det inte funkar. Ja jösses, vilken organisation. Jag måste ju även tillägga att det finns riktigt bra personal också, för att inte låta så cynisk ;) Ska luncha nu, sen blir det nog en utflykt på middagen ifall inte molnen bestämmer sig för att släppa sitt innehåll här.

1 Comments:

At 6:42 em, Anonymous Anonym said...

Håller fullständigt med dig! Jag har träffat massor av kvinnor (ja för det är flest av dem i vården) som aldrig skulle platsa i det privata näringslivet. De är så fast i sitt tänkande och sina rättigheter!
Måste skriva om detta själv i min blogg känner jag! Tack för tipset & ha en riktigt skön o mysig helg nu!

 

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se free web stats